لیونل مسی از رفتن به پی‌اس‌جی پشیمان است؟

لیونل مسی از رفتن به پی‌اس‌جی پشیمان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی ادعا کرد که اصلا بابت پیوستن به پاریسن ژرمن پشیمان نیست و می‌خواهد جام‌های زیادی را در پارک دو پرنس کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته اوقات سختی را برای بارسلونایی‌ها رقم زد. آن‌ها پس از بیست و یک سال، لیونل مسی را از دست دادند و حالا او دیگر لباس آبی اناری را بر تن نخواهد کرد. مسی شروع سختی در پاریس داشت. او سرانجام پس از چند هفته ناکامی در گلزنی موفق شد یکی از دو گل پاریسن ژرمن را مقابل منچسترسیتی به ثمر برساند. 

به نقل از مارکا، مسی برای اولین بار پس از رفتنش به پاریس، سکوتش را شکست و با رسانه‌ها مصاحبه کرد. او در گفت و گویی با فرانس فوتبال که نسخه کامل آن، روز شنبه نهم اکتبر منتشر می‌شود، راجع به آمدنش به پاریسن ژرمن و آیا تصمیم اشتباهی گرفته است، گفت: "با آمدنم به پی اس جی مرتکب اشتباهی نشدم. تصمیم بدی نگرفتم." 

با اینکه پاریسن ژرمن با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، اما اوضاع بارسلونا اصلا خوب نیست. کومان چند هفته پیش گفته بود: "مسی خیلی خوب بود و باعث پیروزی ما در دیدارها می‌شد. البته که بازیکنان خوبی کنارش بودند، اما او بود که تفاوت‌ها را رقم می‌زد. به خاطر او، بازیکنان بهتر عمل می‌کردند."

4416