لئوناردو: رفتار رئالی‌ها محترمانه نیست/ مسی، نیمار و امباپه فوق‌العاده‌اند

لئوناردو: رفتار رئالی‌ها محترمانه نیست/ مسی، نیمار و امباپه فوق‌العاده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر ورزشی باشگاه پاریسی در گفت و گویی، در رابطه با موضوع ستاره فرانسوی بار دیگر به مادریدی ها و مدیران و مسئولان این باشگاه اسپانيايی انتقاداتی وارد ساخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های فرانسوی، لئوناردو، ملی پوش سابق سلسائو و مدیر ورزشی کنونی باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه همچنان پیرامون رفتار و گفتار مسئولان و مدیران باشگاه رئال مادرید اسپانیا در رابطه با موضوع عقد قرارداد و جذب کیلیان امباپه، ملی پوش فعلی تیم ملی فرانسه و ستاره پاریسی ها به انتقاد پرداخت. لئوناردو در این زمینه به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"مديران باشگاه رئال مادرید اسپانیا تکذیب می‌ کنند اما من تصور می کنم مادریدی ها مدت هاست که روی خرید کیلیان امباپه به عنوان یک بازیکن آزاد کار کرده اند. دو سال است که آن ها به صورت علنی درباره این بازیکن صحبت می کنند که این کار آن ها، باید محکوم شود و جریمه و مجازاتی داشته باشد. از سوی مقامات باشگاه رئال مادرید، احترامی برای کیلیان امباپه مشاهده نمی کنم. امباپه یک بازیکن معمولی نیست. این بازیکن، یکی از بهترین‌ بازیکنان جهان است. مدیر، اعضای هیئت مدیره و حتی بازیکنان رئال مادرید در مورد کیلیان امباپه صحبت کرده اند. من تصور می‌ کنم این رفتارها و گفتارها، بخشی از برنامه آن هاست که اصلا و ابدا محترمانه نیست."

لئوناردو همچنین در مورد لیونل مسی نیز اضافه کرد:

"مسی مطمئن بود که در بارسا می ماند و وقتی که بیانیه بارسلونا منتشر شد، ما خیلی زود مذاکرات را شروع کردیم و خوشبختانه زود هم به نتیجه رسیدیم. دیدن مسی در کنار نیمار و امباپه، رویایی بود و من هم از این موضوع استقبال کردم چون یک مثلث فوق العاده اند."

9404