عکس؛ هدیه بارسلونا به خواننده 28 ساله پورتوریکویی

عکس؛ هدیه بارسلونا به خواننده 28 ساله پورتوریکویی

پایگاه خبری فوتبالی - رائو آلخاندرو خواننده اهل پورتوریکو شنبه گذشته در تور جهانی خود در سالن سنت جوردی در بارسلونا کنسرت داشت که هوادارانش از حضور در کنسرت این رپر و گوش دادن به ترانه های وی لذت بردند.

به گزارش فوتبالی، رائو آلخاندرو به نظر می رسد که علاقه زیادی به فوتبال دارد. این خواننده هدیه ویژه ای نیز از بارسلونا دریافت کرد: پیراهن تیم کاتالان با اسم خودش و شماره هفت.

باشگاه بارسلونا تصویری از رائول با شماره هفت این تیم منتشر کرده است و با اشاره به نام یکی از ترانه های این خواننده به نام" همه چیز برای تو" در توضیح تصویر نوشته شده است:" این چیزی است که از همه چیز برای تو بیشتر دوست دارم."

در کنسرت رائو الخاندرو در سالن سنت جوردی نامزدش روسالی نیز حضور داشت و از اجرای این خواننده پورتوریکویی نهایت استفاده را برد. رائو که فقط 28 سال سن دارد جزئی از نسل جدید خواننده های سبک موسیقی رپ از پورتوریکو به شمار می رود که با 10.5 میلیون دنبال کننده هواداران زیادی هم در اینستاگرام دارد. این خواننده در یک سال و نیم اخیر دو آلبوم مختلف را عرضه کرده که با استقبال خوبی هم مواجه شده است و به نظر می رسد که به همین خاطر تصمیم گرفته برای کنسرت هایش تور جهانی برگزار کند.

4125