علاقه مالکان جدید نیوکاسل به جذب مهاجم ملی‌پوش شیاطین سرخ

علاقه مالکان جدید نیوکاسل به جذب مهاجم ملی‌پوش شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش شده که نیوکاسل یونایتد، جسی لینگارد، مهاجم منچستر یونایتد را به لیست اهداف مورد نظر خود اضافه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه تلگراف، جسی لینگارد در فصل گذشته به صورت قرضی در وستهام یونایتد موفق ظاهر شد اما چکش ها در تلاش برای جذب دائمی این بازیکن ملی پوش در تابستان شکست خوردند. اوله گونر سولشر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ پیش از این تأیید کرد که لینگارد در آینده منچستر یونایتد نقش ویژه ای دارد؛ اما او در این فصل تنها چهل و پنج دقیقه در لیگ برتر بازی کرده که در این مدت دو گل به ثمر رسانده است.

با توجه به این که دارایی های نیوکاسل با مبلغ ۳۰۰ میلیون پوند توسط مالکان عربستانی جدید شارژ شده است، نشریه تلگراف ادعا می کند که انتقال لینگارد به نیوکاسل ممکن است انجام پذیرد.

لینگارد در تابستان ۲۰۲۲ به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و در صورت توافق این بازیکن در ژانویه با نیوکاسل، شیاطین سرخ در خطر از دست دادن رایگان وی خواهند بود.

جسی لینگارد تا این جای فصل در دیدارهایی مقابل نیوکاسل و وستهام یونایتد گل زده است و مجموعا از ۲۱۶ بازی برای منچستر یونایتد، تعداد گل هایش را به ۳۵ گل رسانده است.

9404