رسمی؛ تمدید قرارداد ستاره بارسلونا با بند یک میلیارد یورویی «ضد تیم های نفتی»

رسمی؛ تمدید قرارداد ستاره بارسلونا با بند یک میلیارد یورویی «ضد تیم های نفتی»

پایگاه خبری فوتبالی - پدری حداقل تا سال 2026 در بارسلونا بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه کاتالان روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که قرارداد پدری برای پنج فصل تمدید شده است و این هافبک جوان به یکی از نمادهای پروژه آینده تیم تبدیل خواهد شد. بارسا در ویدیویی این خبر را تایید کرد.  قرارداد قبلی پدری با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسید و حالا این بازیکن قراردادش را برای چهار فصل بیشتر تمدید کرده است.

بارسلونا در بیانیه خود اعلام کرده است که رقم فسخ قرارداد پدری به یک میلیارد یورو رسیده است. بندی که به بند ضد تیم های نفتی معروف است چرا که تیم هایی نظیر پی اس جی، سیتی یا نیوکاسل نمی توانند اقدامی مشابه خرید نیمار را صورت بدهند وبا پرداخت رقم فسخ قرارداد و بدون اجازه بارسا، این بازیکن را به خدمت بگیرند.

قرار است که جمعه ظهر پدری در مراسمی پاسخگوی سوالات خبرنگاران در مورد تمدید قراردادش باشد و البته  در حین امضای قرارداد جدیدش با لاپورتا عکس  بگیرد. پدری پس از یک سال و اندی حضور در بارسلونا خودش را به یکی از ستارگان این تیم و تیم ملی اسپانیا تبدیل کرده است و به نظر می رسد که آینده بزرگی پیش رویش است و کاتالان ها هم به شکل ویژه ای روی او حساب می کنند.

4125