درخواست باورنکردنی فیفا از EA برای کپی رایت: یک میلیارد یورو

درخواست باورنکردنی فیفا از EA برای کپی رایت: یک میلیارد یورو

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که شرکت EA به عنوان غول تولید بازیهای ویدیویی با فیفا در مورد مسائل مربوط به کپی رایت به شدت دچار اختلاف شده اند.

به گزارش فوتبالی، EA اعلام کرده است که قصر تغییر نام مجموعه بازیهای فیفا را دارد و به نظر می رسد که دلیل اصلی آن اختلاف شدیدی است که با فیفا پیدا کرده اند. نیویورک تایمز گزارش داده است که فیفا می خواهد قرارداد قبلی با شرکت EA را دو برابر کند و هر چهار سال یک بار بیش از یک میلیارد یورو از این شرکت دریافت کند.در حقیقت به نظر می رسد که فیفا قصد دارد که ترمز فرصت های پولسازی شرکت EA را بگیرد و اختلاف در حال حاضر خیلی عمیق است. البته اختلاف فیفا با EA تاثیری روی دیگر قراردادهایشان ندارد و به طور مثال  شرکت EA مشکلی در زمینه استفاده از نام باشگاه ها یا بازیکنان ندارد. در حقیقت EA در حال حاضر نقشه های خود را آغاز کرده تا بدون همکاری با فیفا نسخه بازیهای بعدی خود را عرضه کند. احتمال دارد که نام بازی جدید، EA Sports FC باشد.

به نظر می رسد که فیفا 22 آخرین نسخه بازی باشد که با اسم و شکل کنونی عرضه می شود. بازی فیفا 22 با واکنش های مثبتی پس از عرضه شدن ارائه شده است اما به نظر می رسد که پس از حدود سه دهه قرار است که نام این بازی تغییر کند.

4125