منچستریونایتد به چه شرطی به سولشر 80 میلیون یورو برای خرید می‌دهد؟

منچستریونایتد به چه شرطی به سولشر 80 میلیون یورو برای خرید می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد شرایط مشکلی را تجربه می کند اما به نظر می رسد که مدیران شیاطین سرخ همچنان به ترکیب و مربی تیمشان باور دارند.

به گزارش فوتبالی، نتایج منچستریونایتد مطابق انتظار نبوده است و  شیاطین سرخ با پنج امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول قرار دارند. با وجود آن که بخشی از انتقادها به سوی سولشر سرمربی شیاطین سرخ است و بحث جانشین های وی نیز مطرح شده اما به نظر می رسد که این مربی نروژی قرار نیست که به این زودی ها اخراج شود.

حالا مدیران منچستریونایتد در نظر دارند که برای نقل و انتقالات زمستانی 83 میلیون یورو در اختیار سولشر قرار بدهند تا بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد و ضعف های تیمش را برطرف سازد. اما منچستریونایتد برای این کار یک شرط تعیین کرده است: این که شیاطین سرخ تا آن زمان برای قهرمانی در لیگ انگلیس بجنگد. در حقیقت منچستر از سه بازی اخیرش در لیگ فقط یک امتیاز کسب کرده است و اگر سولشر نتواند نتایج خوبی کسب کند، خبری از خرید زمستانی و تقویت تیم نخواهد بود. یونایتد تابستان شلوغی را با پرداخت 160 میلیون یورو برای جذب بازیکنانی نظیر رونالدو، سانچو و واران داشت اما به نظر می رسد که قرار است در ژانویه نیز خریدهایی داشته باشند البته به این شرط که سولشر بتواند نتایج خوبی در لیگ انگلیس بگیرد و در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

4125