واکنش ژاوی هرناندز به پیشنهاد سرمربی‌گری در بارسلونا

واکنش ژاوی هرناندز به پیشنهاد سرمربی‌گری در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک خوش نقش سابق آبی اناری ها راجع به گزینه بودن خود برای جانشینی سرمربی هلندی روی نیمکت کاتالان ها صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بسیاری از کارشناسان و رسانه ها، ژاوی هرناندز را جانشین رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا می‌ دانند.

ژاوی هرناندز مدت هاست که به آبی اناری ها لینک شده و گزینه هدایت این تیم کاتالانی بعد از پایان دوران کومان در بارسلونا تصور شده است. حتی گفته می شود که رونالد کومان در انتهای فصل از جمع بلوگرانا جدا شده و تن هاگ یا ژاوی جانشین مرد هلندی خواهند شد.

حالا ژاوی هرناندز در این خصوص این چنین صحبت کرده است:

"رویای من سرمربی‌گری در بارسلونا است. من هرگز آن را پنهان نکرده ام. این هدف من و رویای من است. نمی دانم آیا این اتفاق می افتد یا نه؛ آیا آن ها به من نیاز دارند یا نه. در حال حاضر، من خوشحالم که در السد هستم؛ به این موضوع بسیار افتخار می کنم. اگر پیشنهادی برسد، من در نظر خواهم گرفت و بررسی خواهم کرد؛ در حال حاضر، من این جا بسیار خوشحالم."

ژاوی هرناندز موفق به دریافت جوایز و کسب افتخارات و جام های مختلف با پیراهن آبی اناری کاتالان ها شده و هم اکنون نیز با چهل و یک سال سن، پیش تر شش جام با السد قطر از جمله جام قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را کسب کرده است.

9404