پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه استقلال با پیگیری از طریق مدیران وزارت ورزش و جوانان میخواهد حق تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ بگیرد.
در ادامه باشگاه استقلال با انتشار بیانیهای در ۵ بند به ادعاهای سازمان لیگ پاسخ داد. در بخشی از این بیانیه آمده است:متاسفانه به گفته مسوولان سازمان لیگ در فصل جاری لیگ برتر، سازمان لیگ، با هیچ شرکتی به عنوان کارگزار تبلیغات محیطی، قرارداد منعقد نکرده و خود سازمان لیگ به مثابه یک شرکت تبلیغاتی یا کارگزار با اسپانسرها قرارداد میبندد که حاکی از روند اشتباه تبلیغات محیطی در فوتبال ایران است. سوال این است که چرا هیچ شرکتی حاضر به همکاری با سازمان لیگ نشده است و البته با چه منطق و اصولی و با چه کارنامهای، خود سازمان لیگ در مقام کارگزار، امور تبلیغات محیطی را اداره میکند؟
طبق اطلاعات به دست آمده، مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ فوتبال هستند و تا شروع هفته سوم به دنبال این هستند تا بتوانند این چالش و مساله به سرانجام مشخصی برسانند. تا اینجای کار پای مدیران وزارت ورزش نیز به بحث تبلیغات محیطی باشگاه استقلال باز شده است و مدیران باشگاه به دنبال این هستند تا از طریق وزارت ورزش بتوانند مسیر هموارتری برای گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ طی کنند و باید دید مذاکرات مدیران باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی به چه پایانی ختم میشود.
6641