نخودکار: از این‌که دو گل زدم خیلی خوشحالم

نخودکار: از این‌که دو گل زدم خیلی خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک گلزن و ستاره اول میدان نبرد تیم‌های امید ایران و نپال از درخشش خود در مسابقه نخست مسابقات مقدماتی جام ملت‌های امید آسیا سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، حسین نخودکار هافبک جوان باشگاه گل‌گهر سیرجان که در حال حاضر همراه تیم امید در تاجیکستان است و روز گذشته به صورت تعویضی در مسابقه مقابل نپال به میدان آمد و موفق به دو بار گلزنی در فاصله کوتاه شد، درباره بازی روز گذشته گفت: من ابتدا از یکایک بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 باهم جنگیدیم، خداراشکر ما دیروز توانستیم 4 گل بزنیم و من هم با کمک بچه‌ها توانستم 2 گل بزنم که خیلی از این بابت خوشحالم. از همین حالا تمام تمرکزم روی بازی بعدی است و بازی قبل هر چه بود گذشت.

وی افزود: بازی بعدی انشالله مقابل تیم لبنان که است که بتوانیم به خوبی و خوشی و با کسب 3 امتیاز از بازی خارج شویم و تمام تفکرمان بازی با تاجیکستان می‌شود؛ الان چیزی که برای ما مهم است، لبنان است. توانایی که من از کادرفنی و بازیکنان من می‌بینم، انشالله که بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

نخودکار درباره همکاری با مهدوی‌کیا گفت: در این چند روزی که با آقا مهدی بودم و قبل از آن هم با ایشان آشناییت داشتم، خیلی چیزها یاد گرفتم؛ بار فنی ایشان به واسطه حضور در آلمان بسیار زیاد است و من از ایشان چیزهای زیادی گرفتم و توانستم پیشرفت کنم. آقای مهدوی‌کیا دستیاران فوق‌العاده‌ای هم دارد، آقای جان از هلند که به نظر من یکی از بهترین‌ها در تاکتیک و تکنیک است.

هافبک تیم امید ادامه داد: آقای تیمو از آلمان یک مربی بدنساز خبره و کاربلد است و آقای ماریو مربی گلرها هم عالی است. من فکر می‌کنم ما امسال یکی از بهترین کادرها را داریم و بتوانیم پیوسته به همدیگر یک نتیجه عالی را هم رقم بزنیم.

6641