از اسپارتاک تا دینامو؛ سردار بمب روحیه (عکس)

از اسپارتاک تا دینامو؛ سردار بمب روحیه (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون بازگشت موفقی از محرومیت خود در زنیت داشت و این روزها به یک بمب روحیه در این تیم تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال زنیت امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز که می تواند بر روی قهرمان این فصل لیگ روسیه نیز تأثیرگذار باشد، به مصاف تیم رده دومی دینامومسکو می رود. در حال حاضر زنیت با 3 امتیاز بیشتر نسبت به این تیم، در صدر جدول رده بندی ایستاده و شاگردان سرگئی سماک به دنبال حفظ صدرنشینی و پیروزی در این جدال حساس هستند.

به طور طبیعی امید گلزنی زنیت برای این بازی به سردار آزمون دوخته شده است. ستاره ایرانی این تیم بازگشت باشکوهی به ترکیب اصلی داشت و هفته گذشته در جریان پیروزی 7 بر یک مقابل اسپارتاک، دو گل به ثمر رساند. این اتفاقات پس از آن رخ داد که سردار در دیدار برابر سوشی از زمین مسابقه اخراج شد و سماک نیز از بازیکن ایرانی خود در دیدار برابر یوونتوس از ابتدا بهره نبرد.

اخراج آزمون که منجر به نخستین شکست فصل زنیت شد، سبب گردید که این تیم دیدار هفته بعد بدون بازیکن ایرانی خود مقابل آرسنال را نیز از دست داده و مغلوب شود. آنها در ادامه نیز به یوونتوس باختند که نیمکت نشینی سردار حاشیه هایی را به دنبال داشت. حتی این بازیکن گنبد کاووسی نیز در مصاحبه ای غیر مستقیم تقصیرها را گردن مربی تیمش انداخت و یکی از رسانه های بزرگ روسیه نیز با انتشار مطلبی، با آزمون وارد یک چالش شد.....

اما تمام این اتفاقات تأثیری در عملکرد بازیکن ایرانی نداشت. سردار پس از بازگشت به ترکیب اصلی توانست مقابل اسپارتاک دبل کند و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت. انتشار تصاویری از این بازیکن نشان می دهد که آزمون با لبخندهای همیشگی اش، از روحیه بالایی برخوردار است و بدون توجه به حواشی، برای تیمش می‌درخشد.

این مهاجم ایرانی روحیه بالایش را در تمرینات زنیت برای پیش از جدال حساس امروز مقابل دینامو نیز نشان داد. لبخندهای همیشگی آزمون در فصلی که همگی انتظار دارند او بالاخره از فوتبال روسیه دل کنده و راهی تیم بزرگی شود، از اراده بالایش برای درخشش در نبرد بزرگ این فصل فوتبال روسیه خبر می دهد. او همچون دیدار گذشته از ابتدا برای زنیت به میدان می رود و امید اول سرگئی سماک برای گلزنی به این بازیکن دوخته شده است.

مدافعین دینامو نیز به خوبی می دانند که مهار سردار در استادیوم کرستوفسکی کار راحتی نیست. مهاجم ایرانی قصد دارد با درخشش در بازی های آینده زنیت راهی دیدارهای ملی شده و ایران را یک گام دیگر برای صعود به جام جهانی قطر نزدیک تر کند. دیدار امروز مقابل دینامو می تواند استارت بزرگ سردار برای پیروزی های بزرگ در آبان طلایی باشد. آبانی که می تواند دستاوردهای مهمی برای این بازیکن ایرانی به ارمغان بیاورد. او از اسپارتاک تا دینامو با لبخندهای همیشگی اش نشان داده که یک بمب روحیه است.

...

....

....

....

6641