مدیرعامل پیکان: تیم خوبی داریم و امیدوار هستیم

مدیرعامل پیکان: تیم خوبی داریم و امیدوار هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پیکان، گفت: تیم خوبی داریم و با امتیازاتی که در هفته‌های آغازین لیگ برتر فوتبال جمع می‌کنیم به کسب جایگاه مناسب امیدوار هستیم. 

به گزارش فوتبالی، اکبر محمدی روز شنبه در حاشیه مراسم آیین بزرگداشت روز مربی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مربیان در توسعه و پیشرفت ورزش کشور سهیم هستند. مربیگری شغل بسیار سختی است و باید به این قشر احترام گذاشت و قدردان زحمات آنان بود. از هیات رئیسه کانون مربیان ایرانی برای برگزاری این مراسم قدردانی می‌کنم.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان، گفت: با توجه به حضور چند بازیکن ما در تیم امید درخواست دادیم که دیدار این هفته برابر ذوب‌آهن لغو شد که خوشبختانه سازمان لیگ موافقت کرد. شرایط خوبی داریم و امیدواریم در بازی بعدی مقابل تراکتور نتیجه لازم را بگیریم.

محمدی در خصوص فصل جاری لیگ برتر، اظهار داشت:‌ چند مدعی سنتی از همین حالا حساب خود را از دیگران جدا کرده‌اند، البته چند تیم دیگر هم خوب و مدعی نشان داده‌اند. در انتهای جدول هم حضور تیمی مثل فولاد عجیب است و قطعا این تیم به شرایط خوب می‌رسد.

وی گفت: پیکان هم تیم خوبی دارد و می‌خواهیم در پنج هفته اول امتیازات را برداشت کرده و به کسب جایگاه مناسب در فصل جاری امیدواریم.

محمدی در خصوص تبلیغات محیطی عنوان کرد: شروع کار با سردار آجورلو بود و او پیشنهاداتی برای درآمدهای تبلیغات محیطی داشت که ما استقبال کردیم. از فصل گذشته تاکنون به صورت علی‌الحساب، ۲ و نیم میلیارد تومان به ما تخصیص داده شد که نصف آنهم برای مسائلی چون جریمه‌ها و هزینه‌های ایفمارک و ... کسر شد.

6641