سرمربی سابق یوونتوس در آستانه پذیرفتن هدایت تیم لندنی

سرمربی سابق یوونتوس در آستانه پذیرفتن هدایت تیم لندنی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی سابق اینتر و یوونتوس در یک قدمی رفتن به تاتنهام قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، تاتنهام فصل را با نونو اسپیریتو خوب آغاز کرد، اما در ادامه اصلا عملکرد خوبی نداشتند و تنها پس از 10 هفته، با چلسی صدرنشین اختلاف 10 امتیازی داشتند. نونو اسپیریتو در در ماه ژوئن به عنوان جانشین دائم ژوزه مورینیو انتخاب شد و با مرغ‌ها قرارداد دو ساله‌ای امضا کرد، اما این سرمربی پرتغالی تنها توانست چهار ماه در لندن دوام بیاورد. تاتنهام در اول هفته برابر منچستریونایتد بحران زده به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 0-3 در ورزشگاه خانگی مغلوب شد تا صبر دنیل لوی نیز لبریز شود و او را اخراج کند. 

به نقل از سایت گل، نونو در 17 بازی هدایت تاتنهام را برعهه داشت و توانست آمار 9 پیروزی، یک تساوی و 7 شکست را در کارنامه خود ثبت کند. بعد از رفتن نونو، رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند که فابیو پاراتیچی مدیرفنی تیم شمال لندنی تماس‌هایی با آنتونیو کونته برقرار کرده است و می‌خواهد این سرمربی ایتالیایی را بار دیگر به لندن، اما این دفعه در سمت مخالف بیاورد. 

کونته در گذشته هدایت چلسی را برعهده داشته و موفق شده به همراه آبی‌های لندن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند که مذاکرات بین دو سمت در آخرین مراحل خود قرار دارد و احتمالا پیش از دیدار بعدی تاتنهام مقابل اورتون، خبر سرمربیگری کونته نیز اعلام خواهد شد. 

4416