خوش‌آمد گویی پپ گواردیولا به کونته

خوش‌آمد گویی پپ گواردیولا به کونته

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به آنتونیو کونته سرمربی جدید تاتنهام خوش‌آمد گفت. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز (سه شنبه) سران تاتنهام موفق شدند جانشین مناسبی برای نونو اسپیریتو انتخاب کنند و با آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی، اینتر و یوونتوس قراردادی 18 ماهه امضا کردند. کونته در فصل 2016-17 موفق شد همراه با چلسی قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی شود و در فصل گذشته نیز توانست اینتر را بعد از 11 سال، بار دیگر قهرمان سری آ کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، گواردیولا سرمربی سیتیزن‌ها به خبرنگاران در خصوص این موضوع گفت: "اول از همه، بازگشتش را به انگلستان و لیگ برتر تبریک می‌گویم. دوم، نتایج و افتخارات کونته بیان‌گر همه چیز هستند. او در همه جا موفق شده است و واقعا یک مربی فوق العاده و با دانش است." 

کونته در 76 بازی که هدایت چلسی در لیگ برتر انگلیس را برعهده داشته، موفق به کسب پیروزی در 51 بازی شده است و این دومین رکورد آماری از نظر پیروزی محسوب می‌شود. نفر اول این لیست، پپ گواردیولا می‌باشد. 

گواردیولا همچنین درباره بازی با کلوب بروژ گفت: "فکر می‌کنم که این بازی، خیلی مهم‌تر از بازی مقابل منچستریونایتد باشد. پیروزی در این دیدار باعث می‌شود تا شانس ما برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان افزایش پیدا کند. در لیگ برتر تعداد بازی‌های زیادی باقی مانده، اما در لیگ قهرمانان شرایط متفاوت است."

4416