غرغرهای جالب بازیکن سابق لیورپول: هوا نیست و نمی‌توانم نفس بکشم!

غرغرهای جالب بازیکن سابق لیورپول: هوا نیست و نمی‌توانم نفس بکشم!

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل استوریج از قوانین قرنطینه اجباری استرالیا برای مسافران خارجی راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق لیورپول و چلیسی اخیرا راهی غرب استرالیا شده تا کارش را در تیم جدیدش "پرث گلوری" در لیگ استرالیا آغاز کند تا پس از تجربه اخیرش در لیگ ترکیه زندگ جدیدی را پیش روی خود داشته باشد. اما استوریج پیش از ملاقات با هم تیمی هایش و شروع تمرینات برای فصل جدید باید در هتل در قرنطینه اجباری باشد.

در حقیقت در غرب استرالیا محدودیت های سختگیرانه ای برای مسافران خارجی وجود دارد و باید پس از ورود به این منطقه به قرنطینه اجباری بروند. استوریج توییت کرده است:" هنوز نمی توانم بفهمم که چرا وقتی تست کرونایم منفی شده و واکسینه شده ام، باید 15 روز در قرنطینه باشم.  یک هفته است که فقط در اتاقم بوده ام و دو بار تست کرونا داده ام. آنتی بادی دارم. قوانین مشخص هستند اما دلیلش را نمی دانم. هشت روز دیگر شما را می بینم."

استوریج ویدیوی دیگری در صفحه تیک تاک خود منتشر کرده است و ویدیوی از اتاقش در هتل را برای هواداران به اشتراک گذاشته است. در پایان ویدیو، استوریج به گلایه هایش ادامه می دهد و می گوید:" به من بگویید که چطور می توانم بدون هوا زندگی کنم. نمی توانم بدون هوا نفس بکشم چون در این جا پنجره های اتاقم باز نمی شوند!"

استوریج پس از قرنطینه  دو هفته ای می تواند به تمرینات تیم جدیدش ملحق شود.

4125