تراکتور یک - پیکان 2/ پیکان دو چرخ تراکتور را پنچر کرد/ فیروز در خانه هم می‌بازد

تراکتور یک - پیکان 2/ پیکان دو چرخ تراکتور را پنچر کرد/ فیروز در خانه هم می‌بازد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت تراکتور و پیکان در لیگ برتر با پیروزی دو بر یک خودروسازان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار در همان ابتدای کار و در دقیقه 6، تراکتور با گل پیمان بابایی از میهمان خود پیش افتاد. اما در همان نیمه پیکان با گل های اسماعیل بابایی و آزاده توانست به بازی برگردد. بازی با همین نتیجه تا انتها ادامه داشت تا تراکتور سومین شکست خود در 4 هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم را تجربه کند.

پیکان با این برد 7 امتیازی شد.

جمعه چهاردهم آبان

تراکتور – پیکان   ساعت 16    

تیم داوری: سید علی اصغر مومنی – سید یعقوب حجتی – هیوا بهمنی – امیر سامان سلطانی   

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، علی دشتی، پیمان بابایی، سعید واسعی، آرش قادری، عبدالله ناصری و بهزاد سلامی

ترکیب پیکان

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی فر، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، پیمان رنجبری، محمدجواد آزاده، مجتبی حقدوست، محمدحسین فلاح و غلامرضا ثابت ایمانی

شرح گل

تراکتور یک - پیکان صفر (پیمان بابایی 6): نفوذ عبدالله ناصری از سمت راست و ارسال او را پیمان بابایی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

تراکتور یک – پیکان یک (اسماعیل بابایی 37): بابایی با یک شلیک سنگین از فاصله حدود 40 متری دروازه را هدف گرفت؛ اخباری هیچ واکنشی در برابر این شوت زیبا نداشت و توپ در قعر دروازه آرام گرفت.

تراکتور یک - پیکان 2 (محمد جواد آزاده 40): پاس در عمق تند و تیز محمد حسین فلاح را در سمت راست محوطه جریه محمد جواد آزاده با یک تاثیر به موقع قطع کرد تا دروازه تراکتور برای بار دوم باز شود.

کارت زرد

تراکتور: سعید واسعی (32)/ سامان نریمان جهان (45)

پیکان: اسماعیل بابایی (81)/ ابراهیم صالحی (89)

خلاصه دیدار تراکتور و پیکان

6641