واکنش رفیق قدیمی ژاوی به حضورش روی نیمکت بارسلونا

واکنش رفیق قدیمی ژاوی به حضورش روی نیمکت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اینیستا - ژاوی یکی از بهترین زوج های خط هافبک تاریخ فوتبال هستند چه که در بارسلونا و چه در تیم ملی اسپانیا موفقیت های زیادی کسب کردند.

به گزارش فوتبالی، اینیستا که هنوز در فوتبال ژاپن بازی می کند به حضور دوست قدیمی خود ژاوی روی نیمکت بارسلونا واکنش نشان داد. آندرس در این باره گفت:" ژاوی کاملا برای بارسلونا مناسب است، از این بابت مطمئن هستم. نه فقط به خاطر گذشته اش در باشگاه بارسلونا بلکه به این خاطر که برای مربیگری آماده است. همین مسئله مهمتری  است. این که صرفا ژاوی در دوران بازی چگون بوده مهم نیست بلکه این مهم است که چطور به عنوان یک مربی آماده این چالش باشد. در وهله اول برایش آرزوی بهترین ها را دارم و مطمئنم که موفق خواهد شد چرا که برای این لحظه آماده است و این خیلی احساسی است که بتواند این چالش را بپذیرد. امیدوارم که شرایط برای موفقیتش مهیا شود. برایش آرزوی بهترین ها را دارم. برای او به عنوان یک  هم تیمی و همچنین برای باشگاه و بارسا آرزوی موفقیت را دارم."

ژاوی برای نجات فصل بارسلونا و البته شروع پروژه جدید تا سال 2024 با کاتالان ها قرارداد بسته است. او هنوز تجربه مربیگری در اروپا را ندارد و حالا همه منتظر شروع کارش بعد از بازیهای ملی هستند.

4125