صدای پای بحران در لانه زنبورها/ انتقاد مستقیم کاپیتان رویس از روش سرمربی رُزه

صدای پای بحران در لانه زنبورها/ انتقاد مستقیم کاپیتان رویس از روش سرمربی رُزه

پایگاه خبری فوتبالی - به احتمال فراوان در باشگاه زردپوش آلمانی بحرانی به وجود آمده و سرمربی تیم علاوه بر بازیکنانش، با مشکلات فردی هم رو به رو شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپوکس آلمان، بروسیا دورتموند در آخرین مسابقه‌ی خود با نتیجه دو بر یک در ورزشگاه خانگی حریف خود یعنی لایپزیش مغلوب شد تا بار دیگر تاکتیک های مارکو رُزه مورد واکاوی و انتقاد کارشناسان و رسانه ها واقع شود. طبق این گزارش، مارکو رویس، ملی پوش با سابقه و کاپیتان زنبورها درباره این موضوعات، این چنین واکنش نشان می‌ دهد:

"باید نیمه اول مسابقه با لایپزیش را به طور کلی فراموش کنیم. در حال حاضر هیچ چیز برایم مهم نیست؛ از شکست در این دیدار بسیار ناراحت هستم. در نیمه دوم مسابقه به تاکتیک چهار دفاعه بازگشتیم و این تاکتیک برای ما بهتر بود. در تاکتیک چهار دفاعه نسبت به پنج دفاعه، آزادی عمل بیشتری داریم و پویا بازی می‌ کنیم. از طرف دیگر، وقتی پنج دفاعه بازی می‌ کنید، یک بازیکن کمتر در مرکز زمین دارید و پرس کمتری انجام می‌ دهید."

بسیاری از کارشناسان و اهالی رسانه در آلمان، این مصاحبه‌ی مارکو رویس را نوعی هشدار که خبر از وجود مشکلاتی بین این بازیکن و همچنین احتمالأ تعداد دیگری از اعضای زنبورها با مارکو رُزه، سرمربی این تیم آلمانی می دهد، قلمداد کرده اند. آیا نیمکت زنبورها از سرمربی خود راضی نیست و احیاناً مارکو رُزه حمایت بازیکنان تیم خود را از دست داده است؟

شواهد و قرائن، از بروز حواشی و بحران در اردوی تیم بروسیا دورتموند خبر می دهند.

9404