پاسخ به یک سوال؛ چرا گل‌محمدی سراغ بازیکنان تاجیکستانی رفت؟

پاسخ به یک سوال؛ چرا گل‌محمدی سراغ بازیکنان تاجیکستانی رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا سرمربی پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف تیمش سراغ بازیکنان تاجیکستانی رفت؟

به گزارش فوتبالی، وقتی یحیی گل‌محمدی در صحبت های خود با خبرنگاران از لزوم جذب بازیکن خارجی برای تیمش صحبت می‌کرد، هواداران پرسپولیس انتظارش را نداشتند که یحیی بخواهد تیمش را با جذب 2 بازیکن تاجیکستانی تقویت کند.

به نظر می‌رسد نمایش دفاعی خوب استقلال تاجیکستان در بازی مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه، گل‌محمدی را به جذب دو بازیکن این تیم علاقه‌مند کرده است. دفاع میانی و دفاع راست، نقاطی هستند که به باور نیاز به تقویت داشته و به همین دلیل او سراغ دو بازیکن تاجیکی رفته است.

وحدت هنانوف یکی از سه مدافع استقلال تاجیکستان در سیستم سه دفاعه سرمربی این تیم است. منوچهر صفروف هم یک مدافع کناری است که می‌تواند در خط میانی هم بازی کند.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از دلایل یحیی گل‌محمدی برای جذب این دو بازیکن، قیمت آنها باشد و در این شرایط اقتصادی که پرسپولیس نمی‌تواند سراغ بازیکن خارجی گرانقیمت برود، ترجیح داده دست روی بازیکنانی بگذارد که جذبشان هزینه زیادی برای باشگاه نخواهد داشت.

وحدت هنانوف 21 ساله، فقط یک فصل برای استقلال تاجیکستان بازی کرده و قبل از آن در ترکیب تیم‌هایی مثل بارکچی و زسکاپامیر دوشنبه به میدان رفته است. جالب اینکه منوچهر صفروف 20 ساله هم فوتبالش را در بارکچی شروع کرده و درست مثل هنانوف، مدتی در زسکاپامیر توپ زده و حالا پرسپولیس چهارمین تیم مشترک آنها به شمار می‌رود.

7655