بدشانسی منچستریونایتد: وداع ستاره فرانسوی با سال 2021

بدشانسی منچستریونایتد: وداع ستاره فرانسوی با سال 2021

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک منچستریونایتد در تمرین شب گذشته تیم ملی فرانسه دچار مصدومیت شد و مجبور شد تا اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و به انگلیس برگردد.

به گزارش فوتبالی، پوگبا امروز توسط پزشکان تیم ملی فرانسه مورد معاینه قرار گرفت که مشخص شد که هشت تا ده هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب تا سال 2022 نمی تواند بازی کد. پوگبا شروع فصل خوبی در منچستریونایتد نداشته و اغلب در ترکیب سولشر نیمکت نشین بوده است. این هافبک امید زیادی داشت تا در اردوی تیم ملی فرانسه زیر نظر دشان بتواند شرایط ایده آلش را پیدا کند اما به نظر می رسد که برای این کار به زمان بیشتری نیاز است.

مصدومیت دشان باعث شد تا ورتو از رم به جای او در لیست دشان قرار بگیرد. پوگبا در سال 2021 سال خوبی را نداشت چرا که فقط سه بازی ملی داشت و نتوانست نقش موثری در تیم دشان ایفا کند. این بازیکن در حال حاضر قراردادش را با یونایتد تمدید نکرده آن هم در حالی که در پایان سال به بازیکن آزاد تبدیل می شود. از یوونتوس، پی اس جی ، بارسلونا و رئال مادرید به عنوان گزینه های پوگبا برای انتقال رایگان در تابستان پیش رو اسم برده می شود.

4125