آمار فاجعه‌بار تراشتگن در رقابت‌های فصل جاری

آمار فاجعه‌بار تراشتگن در رقابت‌های فصل جاری

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط باشگاه آبی اناری ها از آغاز فصل جاری نامناسب بوده و نتایج آن ها نارضایتی هواداران این تیم را به دنبال داشته و حالا مشخص شده که بسیاری از هواداران، عملکرد دروازه بان آلمانی کاتالان ها را در ناکامی های تیمشان مؤثر می دانند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی که در سال 2014 به بارسلونا پیوسته است، همواره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم کاتالانی شناخته می شده است.

با این حال، عملکرد این دروازه بان در بازی های بارسلونا در فصل جدید زیر سؤال است. این بازیکن بیست و نُه ساله از 10 بازی در چهارچوب رقابت های لالیگا تنها در دو بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

مارک آندره تراشتگن از چهل و شش شوت که به سمت دروازه اش شلیک شده، هجده گل دریافت کرده است. این یعنی از هر چهار شوت، یکی از آن ها تبدیل به گل شده است! همچنین این دروازه بان آلمانی تنها بیست و هشت سیو و واکنش موفق داشته است.

عملکرد مارک آندره تراشتگن بعد از آن که در مسابقه این هفته برابر تیم سلتاویگو طی یک نیمه سه گل دریافت کرد، بیشتر مورد توجه و انتقاد قرار گرفته است.

9404