مشخص شدن اولین خروجی‌های میلان در نیم‌فصل و مقاصد احتمالی‌شان

مشخص شدن اولین خروجی‌های میلان در نیم‌فصل و مقاصد احتمالی‌شان

پایگاه خبری فوتبالی - از باشگاه میلان خبر می رسد که ظاهرا جدایی دو بازیکن از این تیم در پنجره انتقالاتی زمستان پیش رو محرز و حتی مقاصد احتمالی آن ها نیز مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین، مدیریت میلان قصد ندارد تا  بازیکنان مازاد خود را تا پایان فصل در تیم حفظ کند و در این رابطه، اقداماتی صورت خواهد گرفت. ساموئل کاستیخو و آندره آ کونتی در صدر لیست بازیکنان مازاد روسونری قرار دارند.

میلان نیوز ایتالیا نیز با انتشار گزارشی مشابه، چنین عنوان می کند که از تیم های اسپانیایی علاقمندی هایی پیرامون کاستیخو وجود دارد و این بازیکن احتمالا به لالیگا بازمی گردد. قرارداد ساموئل کاستیخو تا ژوئن 2023 با میلان معتبر است و هر گونه پیشنهادی، توسط مدیر برنامه های بازیکن ارزیابی خواهد شد.

در رابطه با آندره آ کونتی نیز علاقمندی هایی در بعضی از تیم های ایتالیایی وجود دارد اما هیچ کدام از پیشنهادات ارائه شده تا به امروز نتوانسته اند نظر کونتی را به خود جلب کنند. قرارداد این بازیکن با روسونری نیز در تابستان پیش رو به پایان می رسد.

بنابراین در صورتی که کونتی در ژانویه حاضر به خروج از میلان نشود، مدیریت روسونری برای رهایی از پرداخت دستمزد این بازیکن، گزینه فسخ قرارداد را به عنوان یک راه حل بسیار محتمل در نظر خواهد گرفت.

9404