سنگ‌تمام سرمربی برای کاپیتان لاروخا/ انریکه: سرخیو یکی از بهترین‌هاست

سنگ‌تمام سرمربی برای کاپیتان لاروخا/ انریکه: سرخیو یکی از بهترین‌هاست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در آستانه‌ی مسابقه‌ی حساس ماتادورها مقابل یاران زلاتان ابراهیموویچ در تیم ملی فوتبال سوئد، زبان به تعریف و تمجید از سرخیو بوسکتس، هافبک کاتالونیایی تیم اسپانیارگشوده و این بازیکن را یکی از برترین های تاریخ جهان در پست خود برشمرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، تیم ملی فوتبال اسپانیا در یک مسابقه‌ی حساس در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی سوئد خواهد رفت. این دیدار، مسابقه‌ی پایانی از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی 2022 قطر است که قرار است در ساعت 23:15 برگزار می شود.

لوئیز انریکه مارتینز، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برابر سوئد  حاضر شد و در این نشست ضمن تعریف و تمجید از سرخیو بوسکتس، کاپیتان لاروخا و هافبک بارسلونا، از این بازیکن به عنوان یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال یاد کرد. لوئیز انریکه مارتینز درباره سرخیو بوسکتس چنین اظهار نظر کرده است:

"هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که سرخیو بوسکتس یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال جهان است. حداقل برای شخص من که این گونه است."

ماتادورها از مسابقه برابر یاران زلاتان ابراهیموویچ، تنها به یک تساوی نیاز دارند تا بتوانند بلیت سفر به قطر را در سال آینده برای خودشان رزرو کنند.

9404