همسر بازیکن سابق بارسلونا، عامل حمله به بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی؟

همسر بازیکن سابق بارسلونا، عامل حمله به بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر ماجرای حمله دو ضارب به خیره حمروئی بازیکن تیم زنان پی اس جی به شدت جنجال ساز شده است. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر در مورد عامل این حمله شایعات زیادی مطرح شده است و حالا گفته می شود که حمروئی پس از آن که مورد حمله قرار گرفته با اریک آبیدال مدافع فرانسوی سابق بارسلونا تماس گرفته و از او پرسیده که ایا همسرش نقشی در این اتفاق داشته است یا نه. در حقیقت گفته می شود که آبیدال قرار است که به عنوان شاهد به دادگاه احضار شود و در مورد این پرونده توضیح بدهد. 

در حقیقت در ابتدا امیناتا دیالو بازیکن تیم زنان پی اس جی به عنوان متهم اصلی پرونده بازداشت شده بود که پس از 36 ساعت آزاد شد و اتهامی علیه وی ثابت نشد. از سویی سکینه کارچوئی دفاع چپ پی اس جی نیز تایید کرده است که حمروئی ساعاتی پس از این حمله با آبیدال تماس گرفته است. حمروئی بین سالهای 2018 تا 2020 در بارسلونا بازی می کرد که در همین مدت آبیدال نقش مدیر ورزشی تیم کاتالان را داشت. آبیدال در پاسخ به حمروئی با شگفت زدگی گفته که ربطی به این ماجرا نداشته است و اصلا از چنین اتفاقی خبر نداشته است. 

از سویی گفته می شود که مجرمی ملقب به "جاجا" نیز در این پرونده بازداشت شده است. در حقیقت جاجا یکی از نزدیکان همسر آبیدال است. همسر آبیدال چند سال پیش حمروئی را تهدید کرده بود و به همین خاطر نامش در این پرونده به میان آمده است. نزدیکان آبیدال البته نقش داشتن او و همسرش در این ماجرا را اساسا تکذیب کرده اند.

خیره حمروئی هفته گذشته و در زمان بازگشت از ضیافت شام تیم زنان پی اس جی مورد حمله دو ضارب قرار می گیرد که به شدت به او حمله ور و باعث مجروحیت شدید برای وی می شوند.

4125