پیام اینستاگرامی جالب دنی آلوز پس از تمرین در بارسلونا

پیام اینستاگرامی جالب دنی آلوز پس از تمرین در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز، مدافع راست 38 ساله برزیلی که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، تمرین خود را در این باشگاه استارت زد و بدین ترتیب خود را برای حضور در تیم ژاوی آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، او که بین سال های 2008 تا 2016 در بارسلونا حضور داشته است، اکنون دومین دوره حضور خود در جمع آبی و اناری پوشان را تجربه می کند و خیلی از هواداران بارسلونا منتظرند تا عملکرد او را در دوره دوم حضورش در بارسلونا ببینند. دنی آلوز با دستمزدی بسیار کم راهی بارسلونا شده است و همین مسئله محبوبیت او را میان هواداران بارسلونا افزایش داده است.

آلوز که اکنون تمرینات خود را هم در بارسلونا استارت زده است، با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی خود در این شبکه اجتماعی نوشته است:"هرگز تسلیم نشو، پنجره را ببند و در را باز کن"

به تازگی شماره پیراهن آلوز در بارسلونا هم مشخص شده است و این مدافع راست برزیلی قرار است که شماره 8 بارسا را بر تن کند یعنی همان شماره ای که زمانی بر تن اسطوره ای مثل آندرس اینیستا بود و اکنون دنی آلوز هم در مسیر اسطوره شدن در بارسا قرار گرفته است. باید دید که ژاوی از این بازیکن به چه شکل استفاده خواهد کرد.

1470