آقاجان پور: الگوی من در تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی است

آقاجان پور: الگوی من در تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، متین آقاجان پور بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه اولین تمرین ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار داشت: تمرینات تیم ملی بسیار خوب است و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین می‌پردازیم. با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ تازه تمام شده است بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار داشته و با آمادگی خوبی در تمرینات حاضر شده‌اند و امیدوارم در اولین مسابقه برابر بحرین بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره اینکه در کدام پست بازی می‌کند بیان داشت: پست اصلی من در تیم ملی بسکتبال پست ۳ است و از انگیزه بالایی در این پست برخوردار هستم. می‌خواهم در کنار سایر بازیکنان با تجربه‌ای که در تیم ملی حضور دارند عملکرد موفقی داشته و خودم را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنم.

آقاجان پور درباره الگوی خود در تیم ملی بسکتبال گفت: الگوی من در تیم ملی بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی است و از اینکه کنار او بازی کرده ام احساس خوشحال می‌کنم. من در اردو‌های قبلی بار‌ها کنار صمد بوده ام و از او نکات بسیار خوبی یاد گرفتم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره هدف خود در آینده بیان کرد: هدف من برای آینده این است که عملکرد خوبی داشته و تمام تلاش خودم را به کار خواهم گرفت تا در پایان بتوانم جزء ۱۲ نفر اصلی مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار بگیرم.

 تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره اول، دوم و سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ در منطقه آسیا – اقیانوسیه روز جمعه ۵ آذر ماه باید در نخستین بازی خود به مصاف بحرین برود.

۴۱۵۴