تمدید قرارداد فوری کاپیتان مانشافت در دستور کار مدیران بایرن‌مونیخ

تمدید قرارداد فوری کاپیتان مانشافت در دستور کار مدیران بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه‌ی آلمانی ادعا کرده که قرارداد کاپیتان باواریایی ها با باشگاه مونیخی به زودی تمدید خواهد شد و این دروازه بان حالا حالاها به بازی کردن در رشته ورزشی فوتبال آن هم در نقش یک دروازه بان ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت آینس، مانوئل نویر، دروازه بان محبوب تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به زودی قرارداد جدیدی با مونیخی ها امضا خواهد کرد.

مانوئل نویر یکی از قدیمی‌ ترین بازیکنان ترکیب فعلی بایرن مونیخ به حساب می‌ آید. دروازه بان سابق تیم شالکه می‌ خواهد تا مدت زمان بیشتری در شهر مونیخ و تیم نخست این شهر باقی بماند و به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد. به نقل از خبرنگار این رسانه‌ی آلمانی، دروازه‌ بان سی و پنج ساله بایرن مونیخ در یک ماه آینده قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند.

این در شرایطی است که الکساندر نوبل، دروازه بان ذخیره‌ی مانوئل نویر در حال حاضر در باشگاه موناکو فرانسه بازی می‌ کند و در صورت تمدید قرارداد مانوئل نویر، آینده این دروازه بان جوان و جدید باواریایی ها در مونیخ مبهم خواهد شد.

مانوئل نویر به عنوان کاپیتان بایرن مونیخ و دروازه بان نخست تیم ملی فوتبال آلمان، پیش از این نیز اعلام کرده بود که ادامه دادن به بازی فوتبال و وظیفه‌ی حفاظت از چهارچوب دروازه را تا چهل سالگی هم برای خود تصور می‌ کند.

9404