لحظه‌ای که استارت تحقیر منچستریونایتد مقابل واتفورد زده شد(عکس)

لحظه‌ای که استارت تحقیر منچستریونایتد مقابل واتفورد زده شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد با نتیجه 4 بر 1 مقابل واتفورد شکست خورد تا یک تحقیر دیگر برای شیاطین سرخ در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس رقم بخورد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی در یک صحنه اتفاقی رقم خورد که شاید بتوان آن لحظه را استارت تحقیر شدن منچستر یونایتد در این بازی دانست. آن صحنه همان لحظه ای است که هری مگوایر، کاپیتان و مدافع منچستر یونایتد در این بازی دو کارته شد و توسط داور از زمین بازی اخراج شد. در واقع مگوایر که در دقیقه 62 کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود، در دقیقه 69 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و بدین ترتیب اوضاع برای شیاطین سرخ بسیار به هم ریخت و این تیم با ده نفره شدن دیگر نتوانست نبض بازی را در دست بگیرد. لحظه ای که مگوایر اخراج شد، بازی دو بر یک به نفع واتفورد بود اما شیاطین سرخ در مسیر بازگشت به بازی بودند و می خواستند نتیجه را تغییر دهند اما با اخراج مگوایر شرایط به شکلی پیش رفت که این تیم دیگر نتوانست بازی را کنترل کند.

مگوایر در مدت اخیر در میان هواداران منچستر یونایتد قدری منفور شده است چرا که عملکرد او و سایر مدافعان منچستر یونایتد بسیار ضعیف بوده است.

1470