عذرخواهی مدافع سابق بارسلونا از همسرش پس از جنجال بزرگ

عذرخواهی مدافع سابق بارسلونا از همسرش پس از جنجال بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - در روزهای اخیر اتفاقات فوتبال زنان فرانسه تحت تاثیر پرونده "خیره همروئی" قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دو هفته پیش خیره حمروئی بازیکن تیم زنان پی اس جی با حمله دو فرد ناشناس به خودش مواجه شد. حمروئی به پلیس گفت که تصور می کند که این حمله به همسر اریک آبیدال مربوط باشد. به تدریج مشخص شد که آبیدال، مدافع فرانسوی سابق بارسلونا با حمروئی رابطه داشته و به همسرش خیانت کرده است. هایت  همسر آبیدال روز دوشنبه پیام تندی علیه اریک در اینستاگرامش منتشر کرد تا شایعات در مورد درخواستش برای طلاق را تایید کند.

آبیدال بدین ترتیب در اینستاگرام خود تصویری از خودش در حال گریه کردن در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی خود در بارسا منتش کرده و با عذرخواهی از همسرش نوشته است:" هایت آبیدال، من را ببخش. صرفنظر از این که چه تصمیمی بگیری همچنان زن زندگی من و مادر بچه های بی نظیرمان خواهی بود. حتی اگر بخواهی من را زنده بکشی، لایق این تحقیر هستم. روزی من را خواهی بخشید." اریک اجازه پیام دادن را زیر این پست خود بسته است. 

گفته می شود که همسر آبیدال فرم طلاق را پر کرده است. هایت روز گذشته در اینستاگرامش نوشته است:"می بخشیم، تا وقتی که چیزی ما را ویران می کند، بعد از آن حسی نداری، نه بخشش نه خشم، بلکه انگیزه برای ورق زدن اتفاقات و فکر کردن به چیزهای دیگر."

4125