سارگل بوشهر صفر - خاتون بم 5/ زندی و قنبری، دو عنصر کشنده!

سارگل بوشهر صفر - خاتون بم 5/ زندی و قنبری، دو عنصر کشنده!

پایگاه خبری فوتبالی- سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی پرگل بمی‌ها همراه بود. خاتون اکنون یکه و تنها در صدرجدول جا خوش کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان با برگزاری 6 دیدار همزمان به هفته سوم خود رسید؛ از این رو از ساعت 13 امروز، سارگل در ورزشگاه شهید سراجی گناوه میزبان خاتون صدرنشین بود.

سارگلی‌ها از دو بازی قبلی خود یک تساوی و یک شکست سنگین را کسب کرده و مطمئن بودند که مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر هم روز بسیار سختی درپیش دارند.

خاتون بم نیز که در کنار سپاهان عنوان صدرنشین لیگ را یدک می‌کشد، با دو پیروزی پرگل مقابل تیم‌های کیان و هیأت فوتبال البرز به بوشهر سفر کرده بود و برای تداوم صدرنشینی محکوم به پیروزی در این دیدار بود.

البته شاگردان مرضیه جعفری نیم نگاهی هم به بازی حساس شهرداری سیرجان و سپاهان داشتند و نتیجه این دیدار معادلات چند مجهولی زیادی برای مدعیان قهرمانی ایجاد می‌کرد.

همانطور که انتظار می‌رفت، خاتون فرصت عرض اندام را از همان ابتدای بازی از حریف گرفت و توانست توسط نگین زندی در دقیقه یک بازی نخستین گل را وارد دروازه سارگل کند.

بازی در ادامه کاملاً در دستان شاگردان مرضیه جعفری بود و صدرنشین لیگ توانست دو بار دیگر توسط زهرا قنبری و نگین زندی به گل برسد. نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به سود خاتون به پایان رسید و این نتیجه خبر از یک پیروزی پرگل دیگر برای بمی‌ها می‌داد.

در نیمه دوم و در همان ثانیه های ابتدایی، بم همانند نیمه نخست به گل رسید. این بار نوبت ملیکا محمدی بود تا چهارمین گل را وارد دروازه سارگل کند.

شاگردان فاطمه بیاتی که مقابل تیم پر ستاره بم حسابی به دردسر افتاده بودند، سعی در کم کردن بار شکست داشتند اما توان کافی برای عبور از لایه های ترکیب خاتون وجود نداشت و این نماینده بم بود که توسط زهرا قنبری به گل پنجم رسید.

در دقایق بعدی بازی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه‌ی پنج بر صفر به سود تیم کرمانی به پایان رسید. خاتون با این پیروزی 9 امتیازی شد و یکه و تنها به صدرجدول لیگ تکیه زد. سارگل نیز با یک امتیاز به رده دهم جدول دوازده تیمی لیگ برتر سقوط کرد.

سارگل بوشهر 11 آذر ماه و در هفته چهارم رقابت های لیگ در یک بازی خانگی به مصاف کیان نیشابور می‌رود. خاتون بم نیز در دربی حساس ال-کرمانینو از شهرداری سیرجان پذیرایی خواهد کرد.

1377