عدم علاقه کلوپ به دربی مرسی ساید پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون

عدم علاقه کلوپ به دربی مرسی ساید پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اذعان کرد که فشار دربی مرسی ساید بیش از حد برای او زیاد است و این دیدار خیلی فیزیکی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه لیورپول موفق شد در برابر ساوتهمپتون با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد تا برای دومین بار متوالی با نتیجه چهار بر صفر در آنفیلد به برد دست پیدا کند. دیدار بعدی قرمزها، روز چهارشنبه در ورزشگاه گودیسون پارک مقابل اورتون خواهد بود و کلوپ صراحتا اعلام کرد که دربی مرسی ساید بسیار فیزیکی است و بازی مورد علاقه او نیست. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ پس از پایان بازی درباره تقابل با اورتون گفت: "این یک بازی کاملا متفاوت است و من واقعا از فشار بازی خوشم نمی‌آید، زیرا از حد من خارج است. من از فوتبال فیزیکی خوشم می‌آید، تیم من فیزیکی بازی می‌کند و دیگر تیم‌ها نیز همینطور، اما در این دیدار تقریبا همه بازیکنان با تمام توان و تلاش بازی می‌کنند و صادقانه بگویم که این دیدار، بازی مورد علاقه من در لیگ برتر نیست. فردا شانس این را داریم که بازی اورتون را نگاه کنیم و برای آن آماده شویم."

اورتون فصل گذشته موفق شد برای اولین بار از سال 1999، در آنفیلد به پیروزی برسد، اما آن‌ها از سال 2010، هنوز نتواسته‌اند در گودیسون پارک فاتح دربی مرسی ساید شوند.

4416