پیش بازی ملی پوشان شهر کرد-ملوان بندرانزلی/ پروژه دشت سه امتیاز در بام ایران

پیش بازی ملی پوشان شهر کرد-ملوان بندرانزلی/ پروژه دشت سه امتیاز در بام ایران

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ملی پوشان شهر کرد از ملوان پذیرایی می‌کند. دیداری که از اهمیت زیادی برای انزلی‌چی‌ها و تداوم حضور در بالای جدول برخوردار است.

به گزارش فوتبالی- هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان با تقابل ملی پوشان شهر کرد و ملوان آغاز می‌شود. دیداری که از ساعت 13 فردا (پنج‌شنبه 11 آذر) در ورزشگاه انقلاب شهر کرد برگزار خواهد شد.

نماینده چهارمحال و بختیاری که عنوان یکی از دو تیم تازه وارد به لیگ چهاردهم فوتبال زنان را یدک می‌کشد، برخلاف حضور قدرتمند در رقابت های لیگ یک، نمایشی کاملاً متفاوت در لیگ برتر داشته است.

دختران شهر کردی از سه بازی ابتدایی خود در لیگ، دو شکست و یک تساوی کسب کرده‌ و با تک امتیاز عنوان دهم جدول دوازده تیمی را به خود اختصاص داده‌اند. 

ناتوانی این تیم در به ثمر رساندن گل در کنار 14 گل خورده و اختصاص بدترین خط دفاعی رقابت‌های لیگ به خود، بخشی از عملکرد تمام مأیوس کننده تیم ملی پوشان است که در عرض سه هفته به دست آمده.

در سوی دیگر میدان انزلی‌چی‌ها نمایش امیدوارکننده‌ای در سه هفته ابتدایی داشته‌اند. شاگردان معصومه جهان‌چی با دو برد و یک تساوی رده سوم را به خود اختصاص داده اند و درپی تکرار روزهای خوب فوتبال زنان در خطه گیلان هستند.

از بازیکنان شاخص تیم ملوان می‌توان به هلیا پیلتن و پروین فرهادی اشاره کرد که با عملکرد درخشان خود در بازی های اخیر قوی سپید انزلی را به پرواز درآورده‌اند.

دو تیم تاکنون سابقه بازی رودررو در رقابت‌های لیگ برتر را نداشته‌اند و باید نشست و نظاره کرد که نخستین تقابل این دو تیم با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید؟ تساوی، پایان ناکامی تیم شهر کرد و یا تداوم درخشش دختران گیلانی.

1377