آیا در قرارداد هالند بند فسخ وجود دارد؟

آیا در قرارداد هالند بند فسخ وجود دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی باشگاه بروسیا دورتموند تمامی شایعات درباره وجود داشتن بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد ارلینگ هالند را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در چند فصل اخیر، مهاجمان جوان زیادی به دنیای فوتبال معرفی شدند و نظر تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کردند. یکی از این پدیده‌ها ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی دورتموند می‌باشد که در سال 2020 با مبلغ یورو به این باشگاه پیوست و در 50 بازی برای زنبورها در بوندس لیگا، موفق به زدن 50 گل شده است. با درخشش بدون پایان هالند، تیم‌های بزرگی همچون لیورپول، رئال مادرید و منچسترسیتی به دنبال جذب او هستند و در چند وقت اخیر، روزنامه‌ها خبر از بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد مهاجم سالزبورگ خبر می‌دادند. 

به نقل از مارکا، واتسکه مدیر اجرایی دورتموند پس از جلسه‌ای با سهامداران باشگاه گفت: "همه جا پخش شده است که در قرارداد هالند بند فسخ 75 میلیون یورویی وجود دارد که از واقعیت به دور است. البته نمی‌توانم تائید کنم که در کل بند فسخی وجود دارد."

رئال مادرید و فلورنتینو پرز از مشتریان جدی هالند می‌باشند و به احتمال فراوان در تابستان آینده برای جذب همزمان کیلیان امباپه و او دست به کار شوند.

4416