دستان روسونری به صدر جدول رسید

دستان روسونری به صدر جدول رسید

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در یک دیدار خانگی برابر سالرنیتانا با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و با یک بازی بیشتر و دو امتیاز اختلاف با ناپولی به صدر جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته شانزدهم سری آ ایتالیا، دو تیم میلان و سالرنیتانا از ساعت 17:30 در ورزشگاه سن سیرو به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند از زمین تا آسمان با یک دیگر تفاوت داشتند. سالرنیتانا تیم تازه صعود کرده به سری ا، از پانزده هفته اخیر تنها 8 امتیاز جمع آوری کرده و در قعر جدول قرار دارد. در آن سمت، شاگردان پیولی تیم خوبی در این فصل نشان داده‌اند با یک امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در رده دوم قرار داشتند. 

در این دیدار میلان بازی را خیلی هجومی آغاز کرد و موفق شد در بیست دقیقه ابتدایی، دو بار دروازه سالرنیتانا را باز کند. اولین گل در دقیقه 5 با ضربه فرانک کسیه به دست آمد و سپس در دقیقه 18، الکسیس سالسمیکرز اختلاف را دو برابر کرد و نیمه اول اب پیروزی دو بر صفر میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز روسونری با اختلاف تیم برتر میدان بود و بارها فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشت و اگر درخشش دروازه‌بان سالرنیتانا نبود، معلوم نبود این تیم با چند گل به سمت خانه‌اش بدرقه می‌شد. 

4416