خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال‌مادرید

خط و نشان هافبک کروات اینتر برای رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک کروات اینتر برای کهکشانی ها خط و نشان کشید و عنوان کرد که این تیم به دنبال صعود به عنوان تیم اول گروه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، ایوان پریشیچ، وینگر کروات اینتر پیش از بازی بزرگ امشب مقابل رئال مادرید تاکید کرد که تشنه موفقیت بیشتر است و می‌ خواهد برنده شود. نراتزوری برای دیدار پایانی مرحله گروهی به سانتیاگو برنابئو می‌ رود و برای صدرنشینی مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بازی می‌ کند. اینتر تأیید کرد که خواکین کورئا آسیب دیده است. بنابراین او دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

اما شاگردان سیمونه اینزاگی توانسته‌ اند به مرحله حذفی راه پیدا کنند؛ کاری که هم لوچیانو اسپالتی و هم آنتونیو کونته نتوانستند انجام دهند.

ایوان پریشیچ در گفت و گویی با خبرنگاران گفت: "تفاوت زیادی وجود ندارد، ما با یک سیستم بازی می کنیم و سال‌ هاست که یکدیگر را می‌ شناسیم. شکل همیشه یکسان است، هیچ چیز تغییر نکرده است به جز این که در لیگ قهرمانان اروپا بهتر عمل کردیم."

قرارداد ایوان پریشیچ با نراتزوری در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌ رسد و از این کروات در مورد آینده او در تیم آبی و مشکی پوش شهر میلان نیز سوال شد که در جواب گفت: "دو سال گذشته برای من فوق‌ العاده بود. من مانند کل تیم تشنه موفقیت بیشتر هستم و می‌ خواهم برنده شوم. من دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم، ما باید همه چیز را بدهیم و فقط به حال فکر کنیم. ما زمان داریم و تا چند هفته دیگر صحبت خواهیم کرد، ببینیم چه اتفاقی می‌ افتد."

بازیکن پیشین بایرن مونیخ از زمانی که سیمونه اینزاگی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، تاثیرگذار بوده است؛ اما او هنوز نمی‌ داند که آیا این بهترین فصل او در این باشگاه است یا خیر.

نراتزوری در حال حاضر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، اما در صورت شکست تیم کارلو آنچلوتی در برنابئو، می‌ توانند به عنوان سرگروه راهی دور بعدی شوند. آن‌ ها خواکین کورئا، مهاجم آرژانتینی خود که در بازی روز شنبه مقابل آ اس رم دچار مصدومیت عضلانی شد را در اختیار ندارند.

9404