عکسی که جنجالی شد؛ تماشای سریال «خانه کاغذی» توسط بازیکن بارسلونا پس از تحقیر!

عکسی که جنجالی شد؛ تماشای سریال «خانه کاغذی» توسط بازیکن بارسلونا پس از تحقیر!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (چهارشنبه) در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن مونیخ در این بازی با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از این باخت با توجه به جدول گروه راهی لیگ اروپا شد و بدین ترتیب متحمل یک تحقیر شد اما به نظر می رسد که این قضیه برای برخی از بازیکنان بارسلونا چندان جدی نیست.

پس از انتشار تصاویر خنده لنگله با لواندوفسکی، اکنون برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو تصاویری را منتشر کرده است که نشان می دهد، ریکی پوچ، بازیکن جوان بارسلونا، در فرودگاه و در راه بازگشت به بارسلونا پس از تحقیر مقابل بایرن مونیخ در حال تماشای سریال معروف خانه کاغذی یا همان "لا کاسا د پاپل" است!

قسمت های پایانی این سریال اسپانیایی به تازگی منتشر شده است و ریکی پوچ پس از باخت مقابل بایرن مونیخ مشغول دیدن آن ها شده است و همین قضیه خشم و انتقادات هواداران بارسلونا را بر انگیخته است چرا که هواداران بارسلونا پس از این بازی بسیار ناراحت بودند اما به نظر می رسد که ریکی پوچ که از دقیقه 73 مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت، کاملا نسبت به این قضیه بی تفاوت است و مشغول دیدن سریال در فرودگاه شده است!

1470