رئیس سمپدوریا در ایام حبس چه می‌کند؟/ فعالیت‌های جالب فررو در زندان

رئیس سمپدوریا در ایام حبس چه می‌کند؟/ فعالیت‌های جالب فررو در زندان

پایگاه خبری فوتبالی - رئيس باشگاه سمپدوریا ایتالیا که به تازگی دستگیر شده است، در زندان اعلام کرده که دوست دارد با فابیو کوالیارلا تماس بگیرد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، ماسیمو فررو، مالک باشگاه سمپدرویا ایتالیا که اخیراً به دلیل برخی اتهاماتی که اغلب مالی است، بازداشت شده و در زندان به سر می‌ برد، در گفت و گو با خبرنگار این نشریه ایتالیایی چنین گفته است: "در حال نوشتن یک کتاب هستم. اکنون بسیار نگران هستم زیرا بیش از ششصد کارمند دارم که هم اکنون همگی آن‌ ها در خطر از دست دادن شغل خودشان هستند. دوست دارم با فرزندانم تماس بگیرم زیرا هنوز از زمانی که این شرایط پیش آمده، هیچ فرصتی برای صحبت کردن با آن‌ ها به دست نیاورده ام و آخرین تماس من با آن‌ ها نیز بدون ‌پاسخ بوده است. همچنین دوست دارم با کوالیارلا تماس بگیرم."

ماسیمو فررو در ادامه صحبت هایش هم چنین گفته است: "در آینده دوست دارم برای زندان یک پروژه بسازم. باید از کسانی که این زندان را مدیریت می‌ کنند، تمجید کنم. آنرها واقعاً متشخص هستند و به خوبی با من رفتار می‌‌ کنند. آن‌ ها در کارشان فوق‌ العاده اند حتی اگر حقوق کمی دریافت کنند."

9404