علامت بامزه مدافع چلسی به هواداران لیدز: حواسم به تو هست!

علامت بامزه مدافع چلسی به هواداران لیدز: حواسم به تو هست!

پایگاه خبری فوتبالی - سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی در بازی لیگ انگلیس در استمفوردبریج در زمان خروج از زمین برخورد جالبی با هواداران تیم حریفش یعنی لیدز داشت.

به گزارش فوتبالی، چلسی شنبه گذشته پیروزی دراماتیکی را در مقابل تیم مارسلو بیلسا با نتیجه سه بر دو در شنبه بعد از ظهر کسب کرد که جورجینیو در دقیقه 4+90 گل پیروزی را به ثبت رساند. لیدز شروع خوبی را در این بازی داشت. رافینیا در دقیقه 28 گل اول را برای تیم مهمان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما میسون مونت گل تساوی را به ثبت رساند. در دقیقه 58 تیم توماس توخل با گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. در فاصله 20 دقیقه به پایان بازی، آندریاس کریستینسن به جای آزپیلیکوئتا وارد زمین شد. آزپیلیکوئتا در زمان خروج از زمین از سمت هواداران تیم مهمان یعنی لیدز حرکت کرد. هواداران لیدز قصد توهین به او را داشتند. آزپیلیکوئتا در ابتدا برای یکی از آنها بوسه فرستاد و بعد از آن به چشمانش اشاره کرد تا به آن هوادار بگوید که حواسش به او هست!

جو گلهارت بازیکن جوان لیدز اولین گلش را برای این تیم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه دو بر دو دنبال شود اما جورجینیو در وقت اضافه گل سه امتیازی را به ثبت رساند.

آزپیلیکوئتا که در سال 2012 به چلسی ملحق شد، در ماه های پایانی قراردادش با تیم لندنی قرار دارد و جدا شدنش قابل پیش بینی است که شایعاتی در مورد بازگشتش به لالیگا و حضورش در بارسلونا هم مطرح شده است.

4125