علاقه کاتالان‌ها به 3 بازیکن چلسی/ خریدهای زمستانی بارسلونا از لیگ برتر می‌آیند؟

علاقه کاتالان‌ها به 3 بازیکن چلسی/ خریدهای زمستانی بارسلونا از لیگ برتر می‌آیند؟

پایگاه خبری فوتبالی - احتمالاً اولین خریدهای آبی اناری ها از لیگ برتر فوتبال جزیره و آبی های لندنی انجام شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی موندو دیپورتیوو و برخی از رسانه های انگلیسی، باشگاه بارسلونا شرایط جذب سه بازیکن تیم چلسی انگلستان را زیر نظر دارد؛ سزار آزپیلیکوئتا و آنتونیو رودریگر قراردادشان در ماه ژوئن پیش رو با آبی های لندنی به پایان می رسد و کریستین پولیشیچ هم گزینه‌ی دیگری است که احتمالاً در پنجره‌ی نقل و انتقالاتی ژانویه، باشگاه چلسی را ترک می کند.

کریستین پولیشیچ بیست و سه ساله می خواهد بازیکن مهمی باشد اما بعد از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای خود، این بازیکن جایگاه خود را در ترکیب تیم چلسی از دست داده است.

سزار آزپیلیکوئتا، مدافع راست اسپانیایی آبی های لندن و ملی پوش سی و دو ساله در ماه ژوئن قراردادش را با این باشگاه انگلیسی به پایان می رساند. این ملی پوش لاروخا در طی ماه های اخیر جایگاه خود را به ریس جیمز واگذار کرده است و بارسلونا در حال بررسی شرایط جذب این مدافع با تجربه است. آزپیلیکوئتا اگر می خواهد در رقابت های جام جهانی قطر همراه ماتادورها حضور داشته باشد، باید به دنبال تیمی برای بیشتر بازی کردن باشد. این مدافع ملی پوش می تواند به عنوان دفاع مرکزی هم بازی کند.

مدافع دیگر مد نظر کاتالان ها، آنتونیو رودریگر است که در ماه ژوئن قراردادش با چلسی تمام می شود. پرونده این بازیکن اما پیچیده است. این مدافع آلمانی به تازگی مدیر برنامه های خود را نیز تغییر داده و خواهان دستمزد زیادی از باشگاه بعدی خود است؛ تقریبا چیزی شبیه به ماجرای داوید آلابا و بایرن مونیخ که در نهایت به رفتن این مدافع ملی پوش اتریشی به رئال مادرید ختم شد.

9404