واکنش ژاوی به قرعه سخت بارسلونا در لیگ اروپا

واکنش ژاوی به قرعه سخت بارسلونا در لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، ناپولی را یک حریف در حد و اندازه‌های تیم‌های لیگ قهرمانان خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته کاتالان‌ها با شکست 3-0 مقابل بایرن مونیخ، از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف و راهی لیگ اروپا شدند. روز گذشته قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار شد که در آن، آبی اناری‌ها به ناپولی برخوردند که به نظر خیلی‌ها سخت‌ترین حریف ممکن برای ژاوی و بارسا هستند. بلوگرانا در حال حاضر شرایط خیلی خوبی در لالیگا نیز ندارد و با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رئال مادرید صدرنشین، در رده‌های میانی جدول است.

به نقل از یورو اسپورت، امروز (سه شنبه) دو تیم بارسلونا و بوکا جونیورز برای یادبود دیگو مارادونا، دیدار دوستانه‌ای در عربستان برگزار خواهند کرد. ژاوی در کنفرانس خبری پیش از این بازی، راجع به تقابل با ناپولی در لیگ اروپا گفت: "قرعه بد و دشواری نصیب ما شد، اما تا زمان برگزاری بازی حدود دو ماه وقت داریم و امیدواریم که تا آن موقع شرایط بهتری برای رقابت کردن داشته باشیم. آن بازی نیز یک یادبود برای مارادونا نیز می‌باشد."

"هدف ما بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا در سریع‌ترین زمان ممکن است، اما حالا باید صبور و صادق باشیم، زیرا این اتفاق یک شبه رخ نمی‌دهد. حالا در لیگ اروپا هستیم و باید برای قهرمانی و سربلند کردن نام بارسا تلاش کنیم."

4416