مارادونا کاپ؛ به نام مارادونا به یاد مسی! (عکس)

مارادونا کاپ؛ به نام مارادونا به یاد مسی! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - به مناسبت یکسالگی درگذشت دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال، در کشور عربستان میان بارسلونا و بوکاجونیورز یک دیدار دوستانه برگزار شد که در نهایت بارسلونا پس از تساوی یک بر یک در این دیدار، در ضربات پنالتی شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، هر چند که این دیدار به نام و یاد دیگو آرماندو مارادونا برگزار می شد اما به نظر می رسد که یاد و خاطر لیونل مسی از ذهن هواداران بارسلونا هرگز پاک نمی شود و آن ها در مناسبت های مختلف و به بهانه های متفاوت همواره به مسی اشاره می کنند و از او یاد می کنند. مسی در تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد.

در بازی بارسلونا و بوکا جونیورز یکی از هواداران بارسا تصویری بزرگ از لیونل مسی را در دست گرفته بود. این عکس مسی مربوط به خوشحالی معروف او در ال کلاسیکوی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در فصل 2016/17 است که مسی پس از گلزنی در دقیقه 93 به رئال مادرید و قطعی شدن برد بارسا و زدن گل پیروزی، پیراهنش را به رخ هواداران رئال مادرید کشید.

اکنون در جام مارادونا یا همان مارادونا کاپ که به اسم دیگو آرماندو مارادونای فقید برگزار شده است، هواداران بارسلونا با عکس لیونل مسی از او هم یاد می کنند.

1470