عکس؛ خودروی جدید بکام با الهام از باشگاه اینترمیامی

عکس؛ خودروی جدید بکام با الهام از باشگاه اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام در دوران حضورش در منچستریونایتد همیشه به خودروهای پرشمارش در پارکینگ شخصی خود افتخار می کرد  و به نظر می رسد که این عادت را حفظ کرده است.

به گزارش فوتبالی، بکام اخیرا یک خودروی گرانقیمت مازراتی ام سی 20 را خریده است که با طراحی مخصوص خودش آماده شده است.  بکام مثل همه مشتریانش که ترجیح می دهند که خودروی خود را به شکل مورد علاقه شان اسپورت کنند، تصمیم گرفته که مستقیما از طراحان شرکت مازراتی بخواهد که خودروی ام سی 20 مخصوص و شخصی او را آماده کنند و برای این کار از شهر محل سکونت دومش یعنی میامی الهام گرفته است.

دیوید بکام

شماره هفت اسبق منچستریونایتد و رئال مادرید برای اسپورت کردن خودروی ام سی 20 خود از رنگ های مشکی و صورتی استفاده کرده است که رنگ های پیراهن باشگاه تحت مدیریتش یعنی اینتر میامی هستند.

بکام در این باره توضیح می دهد:" همیشه عاشق اتومبیل ها بوده ام و به همین خاطر برای طراحی و خلق ام سی 20 مخصوص خودم از "برنامه فوریسری" کمک گرفتم که تجربه بی نظیری بود. فوق العاده بود که با طراحان مازراتی همکاری کنم تا این خودروی بی نظیر آماده شود که از خانه دومم یعنی شهر میامی و تیم فوتبالم در آن جا از آن الهاما گرفته شده است.

قیمت پایه خودروی بکام 243 هزار یوروست اما طبیعتا با امکاناتی که خود بکام به آن اضافه کرده، قیمتش خیلی بیشتر می شود.

4125