کارخانه: برای حضور در لیگ برتر والیبال تمایل دارم/ باید اختیار داشته باشم

کارخانه: برای حضور در لیگ برتر والیبال تمایل دارم/ باید اختیار داشته باشم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم ملی والیبال درباره حضورش در لیگ برتر گفت: صحبت هایی با باشگاه مس رفسنجان انجام داده‌ام و برای حضور در لیگ تمایل به همکاری دارم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، مصطفی کارخانه درباره حضورش در تیم مس رفسنجان به عنوان مدیر فنی گفت: هنوز این موضوع قطعی نیست و تصمیم نهایی را در این زمینه نگرفته‌ام اما با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان جلسه ای در تهران و رفسنجان برگزار کردم.
وی ادامه داد: هنوز قراردادی بسته نشده است و نمی‌توانم صحبت قطعی انجام دهم. اما برای همکاری تمایل وجود دارد. باید ببینم که این همکاری آیا فقط برای نیم فصل است یا ادامه دار خواهد بود.

کارخانه اظهار داشت: برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده ام و می خواهم هنوزحضور داشته باشم اما باید تیمی انتخاب کنم که در تصمیم گیری اقتدار و اختیار داشته باشیم. هر زمان در هر تیمی که اختیار کامل داشتم آن تیم قهرمان شد اما زمانی که اختیاراتم کافی نبود اینطور نشد. هنوز مثل جوانی انرژی دارم و پخته تر از گذشته هستم.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط مصدومان تیم ملی نیز گفت: مجرد، صالحی، موسوی، کریمی سرمایه‌های تیم ملی هستند. رئیس فدراسیون پیگیر امور آنها است. ما هم نگران هستیم. هر کاری که لازم باشد برای سلامت و بهبودی این بازیکنان انجام خواهیم داد. اما این بازیکنان نیز در باشگاه های خود مصدوم شده اند و باید خود بازیکن مراقبت بیشتری انجام دهد.

وی درباره حمایت از مصدومان تیم ملی ادامه داد: هر جا که لازم بود از آنها حمایت کرده‌ایم و می‌کنیم. فکر نمی‌کنم مشکلی وجودداشته باشد حتی با میثم صالحی، من و داورزنی با او صحبت کرده ایم. پیگیر مصدومان تیم ملی هستیم.

6641