رکورد ویژه وینگر آلمانی مونیخی‌ها؛ اولین دبل دبل کننده فصل!

رکورد ویژه وینگر آلمانی مونیخی‌ها؛ اولین دبل دبل کننده فصل!

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر آلمانی و ملی پوش باواریایی ها یک رکورد ویژه در زمینه‌ی ثبت گل و پاس گل از خود به جای گذاشته است و اصطلاحا به اولین دبل دبل کننده‌ی مونیخی ها در رقابت های فصل جاری بوندسلیگا تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، لروی سانه با پاس گلش در برابر اشتوتگارت، به اولین بازیکن این فصل بایرن مونیخ تبدیل شد که تعداد گل ها و پاس گل هایش دو رقمی می شود.

لروی سانه در دیدار با اشتوتگارت در نیمه نخست به جای کینگزلی کومان آسیب دیده وارد زمین مسابقه شد و توانست پاس گل نخست بازی را برای سرژ گنبری، دیگر وینگر آلمانی باواریایی ها مهیا و ارسال کند.

لروی سانه با ارسال این پاس گل، تعداد پاس های منجر به گل خود در این فصل را به عدد 10 رساند. این وینگر ملی پوش آلمانی همچنین 10 گل نیز به ثمر رسانده است تا به نخستین بازیکن فصل بایرن مونیخ تبدیل شود که در هر دو زمینه‌ی به ثمر رساندن گل و ارسال پاس گل، آمارش دو رقمی می شود.

لروی سانه در حالی در آستانه‌ی نیم فصل و پایان‌ دور اول مسابقات بوندسلیگا به آمار مجموع بیست گل و پاس گل دست یافته است که در کل رقابت های فصل گذشته توانسته بود چنین آماری را از خود ثبت کند و بر جای بگذارد.