جشنواره گل نراتروزی و کسب ششمین پیروزی متوالی

جشنواره گل نراتروزی و کسب ششمین پیروزی متوالی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در یک دیدار خارج از خانه مقابل سالرنیتانا به پیروزی بسیار پرگل 0-5 دست پیدا کرد تا فاصله‌اش با نزدیک ترین رقیبش یعنی میلان حفظ شود. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته هجدهم سری آ ایتالیا، دو تیم سالرنیتانا و اینتر از ساعت 23:15 جمعه شب در ورزشگاه آرچی به مصاف هم رفتند. این دیدار تقابل صدرنشین و قعر نشین جدول محسوب می‌شد و البته سیمونه اینزاگی می‌دانست که در صورت لغزش ممکن است دوباره صدر را به میلان و یا ناپولی بدهد. 

در نیمه اول نراتزوری بازی را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 11 توسط ایوان پریشیچ به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 33 دنزل دامفریز مدافع هلندی اختلاف را دو برابر کرد تا نیمه اول با پیروزی 0-2 مهمان پایان یابد.

در نیمه دوم اینتر خیلی سریع توسط الکسیس سانچز در دقیقه 51 به گل سوم رسید. پس از این گل بازی افت محسوسی داشت و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود، اما از دقیقه 70 به بعد اینتر دوباره فاز جدید حملاتش را آغاز کرد و در دقیقه 77 لوتارو مارتینز نیز نامش را در لیست گلزنان ثبت کرد، اما این پایان کار نبود و دقایق پایانی روبرتو گالیاردینی گل پنجم را زد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 5-0 به پایان برسد. 

خلاصه دیدار سالرنیتانا - اینتر

4416