عکس؛ پرش بلند و جالب هازارد در تمرین رئال مادرید

عکس؛ پرش بلند و جالب هازارد در تمرین رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید، فرداشب (یکشنبه) ساعت 23:30 به وقت ایران، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می رود و بدین ترتیب بازی خود در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا را برگزار می کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که کارلو آنچلوتی در بازی مقابل کادیز قرار است از ادن هازارد در ترکیب تیم خود استفاده کند چرا که در حال حاضر رودریگو و آسنسیو را در دسترس ندارد. گرت بیل هم در دسترس نیست و به کرونا مبتلا شده است و بدین ترتیب فرصت برای حضور ادن هازارد در ترکیب رئال مادرید فراهم شده است و باید دید که در نهایت کارلو آنچلوتی ترکیب خود را به چه شکل خواهد چید.

اما در آخرین تمرین رئال مادرید پیش از بازی مقابل کادیز، یک تصویر جالب به ثبت رسید و آن هم مربوط به ادن هازارد است که روی یک صحنه برای زدن ضربه سر به بالا پریده است و یک پرواز نسبتا بلند داشته است و از حالت چهره او در این تصویر مشخص است که پس از پرش بلندی که داشته، موفق به زدن ضربه سر هم شده است.

هازارد در رئال مادرید یک بدشانس تمام عیار بود و نتوانست درخشش خود در چلسی را تکرار کند و اکنون باید دید که اوضاع در ادامه برای او به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470