عکس؛ دو ستاره سابق بارسلونا در آغوش هم پس از بازی سویا - اتلتیکو مادرید

عکس؛ دو ستاره سابق بارسلونا در آغوش هم پس از بازی سویا - اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سویا و اتلتیکو مادرید در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سویا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا همچنان نزدیک ترین تیم به رئال مادرید در جدول رقابت های لالیگا باشد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی ایوان راکیتیچ، هافبک سویا که زمانی در بارسلونا حضور داشت و عملکرد خوبی هم در جمع آبی و اناری ها داشت، درخشان ظاهر شد و توانست یک گل بسیار دیدنی هم به ثمر برساند.

لوئیس سوارز، دیگر ستاره سابق بارسلونا هم در این بازی حاضر بود هر چند که عملکرد درخشانی در این بازی نداشت و در نهایت اتلتیکو مادرید این بازی را باخت تا پس از شکست مقابل رئال مادرید یک بازی دیگر را هم از دست بدهد و اوضاع برای این تیم برای رسیدن به رتبه های بالاتر دشوار شود.

اما پس از سوت پایان این بازی، لوئیس سوارز و ایوان راکیتیچ ملاقاتی کوتاه با هم داشتند و کنار زمین همدیگر را در آغوش کشیدند تا مشخص شود که همچنان این دو بازیکن آن رفاقت دوران بارسا را دارند و به یاد آن خاطرات خوش هستند.

سوارز با وجود اینکه به شکل مناسبی از بارسلونا جدا نشد و با یک تماس تلفنی کنار گذاشته شد اما روابط خوب خود با بازیکنان بارسا و بازیکنان سابق این تیم را حفظ کرد.

1470