لغزش دوباره چلسی در شب دهمین پیروزی متوالی منچسترسیتی

لغزش دوباره چلسی در شب دهمین پیروزی متوالی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل نیوکاسل به پیروزی 0-4 دست پیدا کرد و چلسی در زمین ولورهمپتون به تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، دو دیدار از ساعت 17:30 به وقت تهران برگزار شد. 

در اولین دیدار منچسترسیتی مهمان نیوکاسل بود. سیتیزن‌ها پیش از این بازی با 41 امتیاز در صدر جدول قرار داشتند و نیوکاسل با 10 امتیاز در رتبه نوزدهم جای گرفته بود. در این بازی سیتیزن‌ها مطابق انتظار بازی را هجومی و مالکانه آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 5 توسط روبن دیاس به گل اول دست پیدا کنند. فشار سیتی ادامه داشت و ژائو کانسلو در دقیقه 27 اختلاف را دو برابر کرد تا نیمه اول با پیروزی 0-2 سیتی به پایان رسید. در نیمه دوم نیز داستان به همان شکل نیمه اول بود و سیتی توانست دو گل دیگر توسط ریاض محرز و رحیم استرینگ به ثمر برساند تا با پیروزی 0-4 به خانه برگردد. شاگردان گواردیولا با این پیروزی 44 امتیازی شدند. 

در دیگر دیدار حساس امروز نیز چلسی مهمان ولورهمپتون بود. شاگردان توخل هفته گذشته یک تساوی بد موقع مقابل اورتون داشتند و این موضوع باعث شد تا از سیتی و لیورپول عقب بیافتند. با این حال آن‌ها در این بازی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا فاصله‌شان با صدر جدول به شش امتیاز افزایش پیدا کند. 

4416