توقف کلوپ و لیورپول در لندن/ همه چیز به نفع پپ

توقف کلوپ و لیورپول در لندن/ همه چیز به نفع پپ

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول در یک دیدار خارج از خانه مقابل تاتنهام با تساوی دو بر دو متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم تاتنهام و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در تاتنهام هاتسپر استادیوم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که کلوپ برای این دیدار ویرجیل فن دایک، فابینیو و دیووک اوریگی را در اختیار نداشت و می‌دانست که برای عقب نیفتادن از کورس قهرمانی باید در این دیدار سخت به پیروزی می‌رسید. 

در نیمه اول لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد، اما این هری کین بود که موفق شد در دقیقه 13 با پاس گل اندومبله میزبان را پیش بیاندازد. در ادامه لیورپول فشارش را چند برابر کرد و موفق شد در دقیقه 35 توسط دیگو ژوتا به گل تساوی برسد و نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه دوم، بازی متعادل آغاز شد، اما از دقیقه 60 حرارت بازی بالاتر رفت. در دقیقه 69 اندرو رابرتسون با پاس آرنولد گل دوم را به ثمر رساند، اما خوشحالی لیورپولی‌ها زیاد دوامی نداشت و سون هیونگ مین در دقیقه 74 دوباره همه چیز را برابر کرد. در دقیقه 77 اندرو رابرتسونی که هم گل زده بود و هم پاس گل داده بود، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به اتمام برسد. 

لیورپول با این تساوی 41 امتیازی شد و فاصله‌اش با سیتی به 3 امتیاز افزایش یافت.

4416