اعتراض باشگاه سپاسی از داوری دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی

اعتراض باشگاه سپاسی از داوری دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعتراض خود را از قضاوت بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک در یک شانزدهم جام حذفی اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال، به صورت کتبی اعتراض خود را نسبت به داور بازی این تیم با آلومینیوم اراک در مرحله یک شانزدهم رقابت های جام حذفی اعلام کرد.

این تیم همچنین صحنه های گلچین شده این بازی را برای فدارسیون فوتبال ارسال کرده و خواستار رسیدگی به آن شده است.

خطای هند مدافع تیم آلومینیوم درون محوطه 18 قدم از جمله اعتراضات تیم سپاسی بوده که معتقد به خطای پنالتی است اما با وجود نزدیک بودن داور به صحنه این مهم اتفاق نیفتاد.

صحنه دیگر نیز که منجر به گل اول بازی شد اعتراض دوم تیم سپاسی است که در این صحنه کرنر اعلام شده درست نبوده و سپس ارسال همین توپ درصحنه ای مشکوک به هند تبدیل به گل اول بازی می شود.

فجری ها که از داوری مسابقات لیگ برتر دل خوشی ندارند از کمیته داوران مسابقات خواسته اند نسبت به تضییع حق شان رسیدگی کنند.

پیش از این نیز باشگاه سپاسی با ارسال نامه ای به کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نسبت به گل های تیم سپاهان در هفته ششم لیگ برتر و پنالتی گرفته نشده برابر تیم فولاد خوزستان در هفته هشتم اعتراض خود را اعلام کرده بودند.

6641